بی عنوان!

سلام
توی این چند مدت که سروکارم با وبلاگ بود یه چیزهایی را دریافتم که می خواستم به
شما هم بگم:
به نظر من وبلاگها به چند دسته تقسیم میشوند:
۱-بعضیا مثل من خودشونم نمیدونن چی مینویسن!!!
۲-بعضیا رفتن به وبلاگشون وقت تلف کردنه!
۳-بعضیا سیاسی می نویسن که من در این مورد هیچ نظری ندارم و کلا با این وبلاگا کاری ندارم
۴-بعضیا وبلاگ و با دفتر خاطراتشون اشتباه گرفتن!
۵-بعضیا رمانتیک مینویسن که .....که خوبه بد نیست!
۶-بعضیا طنز مینویسن!
۷-بعضیا میان طنز بنویسن راه میرن!!!!!!!!!!!!
۸-بعضیا مطالب جالب فرهنگی علمی شعر داستان و...مینویسن که خب ارزش داره آدم وبلاگشون رو بخونه
۹-بعضیا از همه چی یعنی مختلف مینویسن که بعضیاشون قشنگ و جالبه
۱۰-بعضیا.....
۱۱-بعضیا میخوان قالب و چیزهای دیگه طرح کنن و به جامعه وبلاگنویسان خدمت کنن که
دستشون درد نکنه!
۱۲-بعضیا خیلی حرف میزنن اصلا به اونا چه ربطی داره وبلاگها به چند دسته تقسیم میشن!
همین دیگه محض اطلاع گفتم!

۷ روز مونده!
من امروز ناراحتم به خاطر لاله ولادن
لادن که درگذشت خدا رحمتش کنه ولی برای لاله دعا کنین
فعلا...
نظرات 2 + ارسال نظر
پیچک چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:27 ق.ظ http://peechak.blogsky.com

اگه منظورت از دهمی عبارت سکس بود چرا ماها نمی تونیم خیلی از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین حرفهامون رو بزنیم
چرا مگه با غذا خوردن فرق می کنه شما می خوای غذا بنویسی که سانسور نمی کنی........می کنی؟(یادش بخیر دیگه نمی یاد که اینجور نظر بده)
اگر هم منظورت چیز دیگه بود
خب بابا غلط کردم ببخشید حالا چرا میزنی

من هیچ منظوری نداشتم.اونو گذاشتم برای چیزهایی که
از قلم افتاد حالا هر کی هر چی برداشت کرد!

سایه پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:44 ق.ظ


امشب دلم هوای گریه داره
کاش بودی پریا و میدیدی چطور ...
کاش امشب بارون میومد ...

بیدارم امشب تا سحر بیدارم امشب ...

چرا؟؟؟؟؟؟.....
نگو سایه نگو...دلم گرفت
امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد