دوستای گلمممممممممممممم
خیلییییییییییییییییی خیلییییییییییییی دلم واستون تنگ شده.....
خیلی دوستون دارممممممممم از ته ته قلبم!!!!
پیام هاتونو که خوندم دلم میخواست زار بزنم!!!!
روز اول مدرسه عین بچه های لوس اومدم خونه زدم زیر گریه!!!!!
خل شده بودم حسابی...
فکر نمیکردم سایه انقدر تصمیمتون جدی باشه...کلی به هم ریختم....(هممون به هم ریختیم)
تو رو خدا انقدر ناراحت نباشین....میفتم میمیرم تو وصیت نامم مینویسم علت مرگم شماها
بودینا!!!!
به خدا منم ۱۰۰۱ مشکل دارم درسمم قوز بالا قوز!!!!!
خیلی خستم خیلی.....
اه...اه ...اینم که همه حرفاش پاک شده(منظورم کیبورده!!!)
۱ ساعتو نیمه دارم اینا رو مینویسم...اصلا انقدر دنبالشون گشتم حرفام یادم رفت!!!!!
دوستون دارم   دوستون دارم   دوستون دارم....
روی گل همتون رو میبوسم.... سایه...یاسمن...دریا...سارا...صدف...هستی...بانو...

نظرات 27 + ارسال نظر
پیچک سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:57 ب.ظ

ببین من چه سعادتی دارم که دارم اول نظر می دم.

بعدش روی اینارو می بوسی ... روی منو نمی بوسی ؟؟؟؟
من غصه ام می شه ها ؟؟؟؟؟


دلت می یاد ؟؟؟؟؟؟

میلاد سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:04 ب.ظ http://shahr.blogsky.com

اا !
آهنگ وبلاگت مثل آهنگ منه!کشفو اومدی!

میکرون سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:19 ب.ظ http://p30power.com

با سلام دوست عزیز
وب سایتی آموزشی و نرم افزاری راه انداخته ایم . یه سر بزن شاید خوشت اومد .
حتما بیا
با تشکر
http://p30power.com

آوای سکوت پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ق.ظ http://avaye-socoot.persianblog.com

ببخشید که این کامنت رو برای همه می زنم.
خوب بلاگ منم به آخرش رسید . از این بابت هم شرمنده که میومدیم و کامنت میذاشتین اما من این چرت و پرتارم برای کسایی نوشتم که بلاگشونو میخونم .
خوب مام رفتیم دیگه.
زت زیاد.

دریا شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ب.ظ

آن شدی؟ ...باورم نمی شه ..... ۵ بار مطلبتو خوندم ... هرجای دنیا که هستی موفق و پیروز باشی و به آرزوهات خوبت برسی ..... یه عالمه دوست دارم ...

دریا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:10 ب.ظ

اگر عالم رود یادم تو از یادم نخواهی رفت به شرط آنکه گهگاهی تو هم یادی کنی از ما .....

بانو ... سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:23 ق.ظ

سلام عزیزم..
تو از گریه گفتی من از چی بگم...تو که همه دورتن گریه میکنی و دلتنگ میشی من چیکار کنم که کسی پیشم نیست .دلم خیلی تنگه پریا ..کاش که نمیرفتین ..کاش همه با هم میرفتین ..همتون موقعه رفتن قول دادین که باشین اما هیچ کدومتون نیستین و مارا تنها گذاشتین ...دلم برا همتون تنگ شده ..کاش ما هم زود برگردیم ایران دیگه خسته شدم انگاری میخم زدن تا چسبیدم به اینجا ...کاش که کنده شیم ...دوستون دارم هنوزم ...جوابه افامو هیچ کدومتون ندادین ..چرا این بود رسمه رفاقتمون ؟؟؟

مثل هیچ کس پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام ... تو که سالتحصیلیت خیلی وقته شروع شده ... ایشاالله ایشاالله موفق موفق موفق باشی ... واسه ما هم دعا کن و تو سکوت و تنهایی اینجا ... کلاسم کلاسه تو ... خودمو کشتم تا میز معلمی رو که کلاس تو بود پیدا کردم ... توی کشوی اون میز یاسی نوشته وبد: همیشه شبز می خشکد و .......... یه خاطره...

سایه یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ب.ظ

تو هر مغازه که میرم ... یه چیز می بینم ... رو کفشا .. تو لباسا ... همش یه مارک داره ... star academey ...
پریا .. یاده تو میوفتم .... یاد تو و تمام خاطرات مشترکمون ... یاد تو ... یاد تو ...

بـــــــــــــــــــــــانــــــ شنبه 18 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:43 ق.ظ

وای سایه ؟؟؟؟؟؟ تو نوشتی اینجا بودی تو ؟؟ توروخدا من دلم براتون خیلی تنگ شده ..شما که با معرفت بودین ..رفتین ایران و مارا اینجا به کل فراموش کردین ...پریا تو چرا؟؟؟ تو سایه بقیه همتون رفتین و ....اگه تونستین یه اف بدین از خودتون بگین ... ما هم اینجا دلمون براتون تنگ شده ...

مثل هیچ کس یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:09 ب.ظ

فردا اینجا تولده دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟

مثل هیچ کس دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:31 ب.ظ

الوووووووووووو ...پریا خانوم ! تولد تولد تولدت مبارک ... مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی ....

بانو ... سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام تو چرا آپدیت نمیکنی اخه ؟؟؟موفق باشی تو کنکورت عزیز...

یه کم فکر کن میشناسی! شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:15 ب.ظ

آره٬زندگی یعنی همین!

انجل یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:09 ب.ظ http://2tasandaliechoonbi.persianblog.com

چه وبلاگ قشنگی داری

سوگلی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ب.ظ

فکر نکنی نمی نویسی ما سر نمی زنیما ... ( دو نقطه دی).....

بارون سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ

چه قدر دلم برا اینجا تنگ شده بود!راستی سال نو مبارک

مریم جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.hasrateshgh.persianblog.com

سلام خوبی متن خوب و زیبایی بود وبلاگ زیبایی داری
امیدوارم که همواره شاد و موفق باشی متن جدید
دادم خوشحال میشم به من سر بزنی منتظر نظرات زیباتون هستیم قربانت مریم

سایه دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:22 ب.ظ http://taak.blogsky.com

هی دختر این هفته کنکور داری ... خانوم داروساز ... :**

بانو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ق.ظ

این کنکور هم که تموم شد اینجا نمیای؟

دریا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ب.ظ

کلی واست دل تنگم خانوم گل ...

سایه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:37 ب.ظ http://taak.blogsky.com

هوی هوی هوی .. شما نمیای اینجا .. پیش ما نه .. پیش امام رضا بیا خوب

بانو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ

تو میخای حالا چیزی بنویس ..ها؟؟نظرت چیه؟

سایه چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:45 ب.ظ http://taak.blogsky.com

منم باهاش موافقم ..
راستی واسه امروز کدوم عکست رو دادی؟
میخوان نفرات اول رو معرفی کنند

بانو جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ق.ظ

خانم تبریک بگم؟؟؟

پریا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ب.ظ

اگه دوست داری میتونی بگی:دی

رامین یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:45 ب.ظ http://smile.persianblog.com

نکنه واقعا خودتو کشته باشی... وای حالا چه خاکی به سرم بریزم؟...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد