خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت!!!!
تو چقدر خوبی...چقدر مهربونی(یکی نیست به من بگه موقع سختی ها هم همینو میگی؟!!!!)
نظرات 4 + ارسال نظر
بانو شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ق.ظ

اول سلاااااااااااااام و هزارتا تبریک بعدش ..مبارک خانم دکتر ..گفتم دکتر شی مارو تحویل نمیگیری گفتی نه!!!مبارکککککککککککککککککککککککککککک باشه ..موفق باشی ..وقتی شنیدم کلی خانم دکتر خوشحال شدم....

اول مرسی...دوم بابا بیخیال کو تا دکترا؟!!!!سوم من کی باشم شما رو تحویل نگیرم!شما رو سر ما جا داری...:دی
چهارم بازم ممنون

سوگلی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممم .... تربییییییییییییییک ، یه عالمه ! دیگه خیالم راحت شد که کارم جور شده .... یادت که نرفته ؟

سایه چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ب.ظ

اگر از احوالت این جانب جویا باشید ملالی نداریم خانم دکتر
فقط یه دواابرا افسردگی بی زحمت ... می بینم که من از لسیت دوستات رفتم!!!

یکی منو از خواب بیدار کنه....خواهش میکنم!!!!

پریا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام اگه تونستی برام ایمیل بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد