۱۳ خرداد ۱۳۶۸

۱۳ خرداد ...یاد اون روز افتادم که بهت گفتم چه قدم نحسی داشتی...همین که تو اومدی امام رفت...! و تلاش تو برای توجیه این قضیه که من ۱۳ به دنیا اومدم و امام ۱۴ فوت کرد و....دوباره مخالفت من....

از سال ۷۹ تا حالا...! دیگه کم کم قسمتی از خودم شدی...شاید انقدری که روز تولد تو یادمه واسه خودم یادم نباشه...!

دفتر چه خاطراتم رو که آخرین بار اونجا برام نوشتی رو شاید بیشتر از ۱۰۰ بار خوانده باشم....هیچ وقت برام تکراری نیستن....هیچ وقت...

تولدت مبارک حرف کوچیکیه برای تبریک روزی که تو توش به دنیا اومدی ( عجب جمله ی رمانتیکی بود...حالم بد شد!)

۱۸ ساله شدی ....داری کم کم بزرگ میشیا!!

یاسمن گلم تولدت مبارک.... کنکور که هیچی...! امیدوارم از سخت تر از اون هم موفق بیرون بیایی...

امیدوارم هر جا هستی شاد باشی و بزرگ...!

تو آدم بزرگی میشی...من ایمان دارم....

نظرات 9 + ارسال نظر
عمو یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

عمو جون سلام .. .موافقی با هم تبادل لینک دا شته باشیم ؟ من شما رو لینک کردم ...منتظر حضور شما

پویا یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تبادل؟

فاطمه یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://dey.blogsky.com


سلام علیکم
فکر کنم تولدتونه ! نه ؟
اگه درسته خوب
۰
۰
۰
۰
۰
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
برو شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشی

۰
۰
۰
ماچ

سوگل یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ب.ظ

من نفهمیدم بالاخره ۱۳ خرداد تولد کودوم شخصه مهمه مملکته؟ ...این کودوم بزیه که تو یادت می مونه تولدشه اما یادت می ره تولد خودت کیه؟...

یه بزی هست دیگه!!! گیر نده!

سوگل یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

درباره قبلی: خدایی تو اینا رو نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .... خاک عالم بر سر من که به این وبلاگ رفت و آمد می کنم ... میگم پریا یه وقت جایی نگی منو میشناسیا ...آبروم میره ...

دستت درد نکنه...دیگه اینجا رفت و آمد نکن ...از وقتی تو اینجا میای نمی تونم سرمو تو در و همسایه بلند کنم...!

بارون دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ

بابا تشکر.یه دنیا ممنووووووووووووون.چه قذه خوشحال شدم اینو دیدم .آدم بزرگ شدن پیشکش این کنکوررو قبول شیم...
هیچم گفتن جملهء تولدت مبارک کوچیک نیست بیشتر از اینا ارزش داره برای بنده....بازم ممنون عزیز مهربون.

سوگل سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ق.ظ

باشه ... دیگه نمیام که با افتخار سر بلند کنی ....

خیلی خب بابا...قهر نکن!

سهند یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ق.ظ http://sahand.blogsky.com

4 سالگی وبلاگت رو بهت تبریک می گم.
از این که هستی موفق تر باشی و پیروز.

مرسی...مرسی...مرسی...

بانو چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

چون نمیدونم تولد کیه پس مبارکه ..خوبی تو عزیز دلمون تنگیده ها برات ...

سلاممممممممم. تو خوبی؟ من بیشتر...من خیلی بیشتر...بعد کلا کسی به اسم یاسمن...بارون...یادت نمیاد؟!!!! سف چی؟! اون دو سه سال چی؟! رسما دیگه همه چی یادت رفته!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد