بسم الله الرحمن الرحیم

 

السلام علیک یا ابا عبد الله... السلام علیک یابن رسول الله...السلام علیک یابن امیر المؤ منین

 وبن سید الوصیین...

.

.

.

.

.

.

.

" انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامة.."

 

من دوست دوستان تو و دشمن دشمنان تو هستم تا روز حساب...

نه!... این خیلی ادعای بزرگی است...! من چطور می توانم ادعا کنم که با کسانی که تو

دوست دآری دوست و کسانی که تو دشمن می داری دشمن باشم تا روز قیامت؟! من که هنوز

 هم در شناخت قطره ای از دریای تو...در شناخت هدف و مرام تو...در شناخت بزرگی تو ...در

شناخت " شهادت" تو مانده ام...چطور می توانم چنین ادعایی کنم؟!

چطور کسی که هنوز هم تو را نشناخته ادعا می کند دوست و دشمن تو را می شناسد... در

 زمانه ای که همه یا حسین می گویند و لعنت بر یزید! چطور می توان دوست و دشمن را از

هم تشخیص داد؟!

در زمانه ای که همه ادعای مرام تو را دارند... در زمانه ای که همه آنچه می گویند که تو

 می گفتی و آن را طوری تفسیر می کنند که خودشان می خواهند ! من چگونه دوستان

 و دشمنانت را تشخیص دهم؟!

 

مرز در عقل و جنون تاریک است                                       کفر و ایمان که به هم نزدیک است

تو مرا خوب می شناسی همانقدر که من تو را کم می شناسم...کمکم کن تا یا حسین

واقعی بگویم...کمکم کم تا نه سالی یک بار و نه در محرم، که کل یوم برایم عاشورا و کل ارض

برایم کربلا باشد...

من ایمان دارم که دست نیاز کسی را رد نمی کنی...

 

 

                                                                                 یا حسین(ع)

نظرات 1 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

التماس دعا داریم پریا جان ... شدیـــــــــــــــــــد !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد