ساده بیا دست منو بگیرو                                ساده نگیر این همه سادگی رو

ساده نگیر اگه هنوز می تونی                        پای همه سادگی هات بمونی

 

 

 

وقتی گفت دلم برات تنگ شده با خودم گفتم کاش انقدر راحت فرصت کوتاه با هم بودنو

ازم دست نمی دادیم...

کاش بعضی وقتا یادمون میومد که تمام این روزایی که رفتن و ما همدیگرو ندیدیم و

نبخشیدیم دیگه برنمی گردن...

کاش ساده می بخشیدیم...کاش ساده فراموش می کردیم...

 

کاش شهریار می تونست ثریا رو ببخشه و دوست داشتن واقعی رو نشون بده...

کاری که به نظر من ثریا با تمام بی ادعایی اش کرد..!

 

کاش رابطه هامون تحت الشعاع هزار تا چیز مزخرف نبود...کاش همه رو به خاطر

 انسان بودنمون...به خاطر انسان بودنشون...می تونستیم دوست داشته باشیم...

 

وقتی یاد تمام خبرهایی میوفتم که تو روز می شنوم احساس می کنم این حرفا مثل

 یک شعر بچه گونه است...یه خیال مسخره...

 

راستی اگه عضو tagged نیستین برای خندیدن بد نیست که بشین...یه پسره واسه من

 زده پروفایلتون رو خواندم و از شما خوشمان آمد! میای با هم دوست شیم؟!! کنجکاو شدم

 پروفایلمو ببینم ، تو پروفایلم فقط نوشته بودم : پریا، 19! ، ایران، female! حالا اون تو

کدوم یکی از اینا این تفاهمو حس کرد و عقاید و طرز فکر و...منو فهمید، الله اعلم!

 

چهارشنبه امتحان دارم...دعا کنین به خیر بگذره....

نظرات 16 + ارسال نظر
گل بانو یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ http://GHALBE-MAN-MALE-TO.BLOGSKY.COM

سلام پریا
من لینکتو می ذترم تو وبم اگه خواستی تو هم بذار
منم امتحان دارم
موفق باشی

پرستیژ یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://iran-o2.blogsky.com

سلام پریا خانم
حال شما؟
عنوان وبلاگتون جذبم کرد که بیام و سری بزنم... الانم اصلا پشیمون نیستم از آشنایی با شما و وبلاگتون
راجع به قسمت اول این پستتون چیزی نفهمیدم چون احتمالا اشاره به جزییاتی از گذشته داشت که من در جریان نیستم. برای مثال شهریار و ثریا رو نمیشناسم...
ولی شعر رضا صادقی واقعا زیباست... اینو باهاتون موافقم
اون پسر هم شاید در ۱۹ سالگی شما و ایرانی بودنتون تفاهم رو پیدا کرده! چرا تو ذوقش میزنید؟؟؟ راستی شما عضو cloob.com هم هستید؟ اونم جالبه و البته یه خرده کاربردش بیشتره!!
من فردا امتحان دارم، اقتصاد کلان که راجع بهش همین الان میخوام یه پست توی وبلاگم ارسال کنم!
من واسه شما، شما هم واسه ما (من و مشکوک و رسوا) دعا کنید!!

سلام
مرسی...
خوشحالم که حتی اگه برای اولین بار و آخرین بار اومدین اینجا پشیمون نشدین از خواندنش...
پسر خوب یا دختر خوب ( دقیقا نمی دونم پرستیژ اسم دخترونه است یا پسرونه!!! شهریارو نمی شناسی؟! یه زمانی شاعر بوده بی چاره....!
ایشاالله هم من هم شما و مشکوک ورسوا امتحانامونو خوب می دیم...

پرستیژ یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://iran-o2.blogsky.com

راجع به بارون هم (توی پست قبلیتون) بازهم رضا صادقی یه ترانه داره که من خیلی دوستش دارم....:
......... من میگم یه عاشق همه ی دنیا رو داره
همه چترا رو باید بست، وقتی آسمون میباره........

دریا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

ببخشید اشتباه زدم ... :دی
موفق باشی در امتحان

آسمان یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.zz87.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید اسم عشق من هم پریاست
به دفتر خاطرات منهم سری بزن خوشحالم میکنی
دوستدار شما خواهشمند آفتاب آسمان

اتفاقا اسم عشق منم پریاست!!!!!

پرستیژ یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://iran-o2.blogsky.com

پریا خانم جسارت منو ببخشید ولی راجع به جمله آخرتون توی پست قبلی با اجازه اتون میخوام نکته ای رو یادآور بشم...
من طرفدار سفت و سخت منصور (خواننده) هستم و اتفاقا منصور هم از طرفداران گاندیه و این جمله گاندی رو معیار موفقیت خودش قرار داده که میگه: تو باید اون تغییری باشی که انتظار داری در اطرافت رخ بده!
شاید شما هم خودتون همون اتفاقی هستید که منتظر رخ دادنش هستید...
حتی خداوند هم در قرآن به این موضوع اشاره کرده که فرموده است: در حال هیچ قوم و مردمی تغییر ایجاد نخواهد شد مگر اینکه خود آنها خواهان این تغییر باشند...
قطعا متوجه منظور شدید... بازم جسارت منو ببخشید
شرمنده که اینقدر وقتتون رو گرفتم
در ضمن هرچی که قرار بود و نشد و بیخیال! واسه فردا چه قرارهایی گذاشتید؟
میدونید خداوند چرا چشمها رو جلوی سر آدم گذاشته؟؟ چون آدم همیشه باید رو به جلو نگاه کنه و به فردا امیدوار باشه... حالا میدونید چرا گردن آدم میتونه بچرخه؟ میچرخه تا آدم بتونه پشت سرش رو هم هرازگاهی نگاه کنه و از اشتباهات احتمالیش درس بگیره
به هر حال
شاد باشید و ثروتمند و قدرتمند

دارم به این فکر می کنم چی جوری یکی می تونه هم منصورو دوست داشته باشه هم رضا صادقی رو :)
در مورد اون جمله ی گاندی و آیه ی قرآن جدا ممنونم...خیییییییییییییلیییییییییی حس خوبی بود...خیلی خیلی بهش احتیاج داشتم ...دارم فکر می کنم شاید اون اتفاق همین کامنت بود!

مهر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

پس چون فراغت یافتى‏، به دعا بکوش‏؛

و با اشتیاق‏، به سوى پروردگارت روى آور.

بارون دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ب.ظ

کی بهت گفت؟ مبهم می نویسیا.

دختر عمه ام! همون که طی یک اقدام تاریخی عروسی برادرش نرفتیم!

رهگذر سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://aminb69.blogfa.com

منتظر حضور سبزت هستم.

سایه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ

و ما اینترنت درا میشویم :ی
چریا بیا بهم یاد بده چطوری مردم باهام چت میکنند..که با هم حرف میزنن .. دوست میشین..
میگن حتی همدیگر رو هم میتونن ببینن..:ی
اهان یه جا دیگه هم هست مثل همینه تو توش چیز مینویسن اسمش نمی دونم ببلاگ بود.. دبلاگ بود...!
بهم یاد بده !!

معلومه تایپ کردن هم یادت رفته! درا...چریا!!!
این همه چیز می خوای بهت یاد بدم؟! میدونی چقدر سخته؟! باید یه عالمه بهم پول بدی!

سایه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

جدی جدی اینقدر که الان خوشحالم ۹ ساله پیش ( فرودین ۷۹ ) نبودم که برای اولین بار صدای بوق قشنگ وصل اینترنت رو شنبدم ( اونم تو خونمون) :ی

خوب تو خودت خوبی؟

اینو که گفتی یاد اون روزایی افتادم که ۲۸! ساعت از شبانه روزو تو اینترنت بودی! خواهشا این دفعه یه کم چشاتو دوست داشته باش!

سایه پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

مهمونی خوش گذشت!!؟

:) جای شما خالی....

سایه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

۲۸ ساعت کجا بود منو با بارون قاطی کردیاا!

راستی ما LBC مون قطعه.. میدونی اون محمد خوشگله :ی تو StarAcademy نومینه شده یا نه آخر؟

محمد خوشکله؟!!! کوتاه بیا! سعد...ظاهر...حتی عبدالله! هوارتا قیافه هاشون بهتره! نشده...خیالت راحت...امل رفت...

سایه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

راستی بهت گفتم ۲۳۰ تومن برای کلاسم دادم که فشرده تر شه!! حالا شده از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ اونم هر روز!!! دهنم سر.. شده :ی
فردا هم امتحان دارم )):
بعدم حاجیت ترم قبل شدش ۹۷ از ۱۰۰ بعد هی بگو که پای اینترنتم !!

الانو که نگفتم عزیز دلم...گفتم یاد یه زمانی افتادم...یه دختری که اسمش سایه بود...روزی ۲۸ ساعت پای اینترنت بود :))

مداد رنگی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://912.persianblog.ir

همین الا پاشو بیا اینجا یا میزنم تو سرت!
پسورد:۱۲۳۱۲۳۱۲۳

دعوا داری؟! خیلی خب...اومدم

بارون جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

هیچم منو با تو قاطی نکرده،حقیقت تلخه ! چرا فرافکنی میکنی ؟؟! D:

فرافکی رو خوب اومدی! لغت قابل تاملی بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد