امتحان...امتحان...امتحان

انگار همه روزا دارن عین هم میگذرن...ایام امتحانا مثل ۳۰ بار تکرار شدن یک روز است...از صبح بلند می شی و تا شب جزوه می خوانی! همین...

تابستون ما قراره اول مرداد شروع شه تا احتمالا ۱۵ شهریور...!

و برای تمام این یه ماه و ۲ هفته من برنامه ریزی ای کردم که در طول ۵ سال هم امکان به وقوع پیوستنش کمه...!!

امروز برای امتحان فارماکو عملی وایسادم ۲ سال این موشها رو نگاه کردم تا شاید مهرشون بیفته به دلم بتونم بگیرمشون...آخرشم نیوفتاد! گفتم بیخیال نمره!

دعا کنید به خوبی بگذره...منم شما ها رو دعا می کنم...

نظرات 7 + ارسال نظر
سایه سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ http://taak.blogsky.com

الهی بمیرم که اینقدر تعطیلات کمه!
این یعنی تو این یه ماه و دو هفته پریا بی پریا حتی زنگ هم نزنیم!
اااا موش می ترسی بگیری؟ خوب امتحانت چی؟؟ چند نمره بوده حالا؟؟

دعا می کنم عزیزم.. تو همیشه موفق بودی الانم میشی!

خدا نکنه...
حالا یه وقت کوچولو هم واسه تو گذاشتم :))
۲ و نیم نمره...نمی دونم واقعا می ترسم یا نه!!!
قربونت برم

بارون چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.baran-yasaman.persianblog.ir

امتحان نگو که دلم خونه.
من که امسال تابستون به معنای تمام کلمهء ندارم،ندارم.برو همین ۱ماه و نیم رو هم شکر کن.
امروز بیشتر از ۲ سال طول کشیده پس برات !
دل منم تنگت شده دوست جون،زیاد.کی همو ببینیم ؟ ):

حداقل می دونی نداری واسش برنامه ریزی هم نمی کنی...
شایدم بیشتر از دو سال!
فردا بریم آیدا!

سایه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://taak.blogsky.com

الهی برای برون هم بمیرم من !!!

سایه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://taak.blogsky.com

بارون نه برون !!!!

فاطمه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

امتحان و ولش فوتبالو بچسب... جای شما خالیست باور کن هیجانش از جام جهانی هم بیشتره...
ایشالا که موفق می شی مثل همیشه..

سایه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ق.ظ

بشین سر جات فاطی!!
همه اینجا فوتبال رو نگاه می کنند خیلی هم هیجان داره!!

فاطی چیه درست صحبت کن! من رو این اسم غیرت دارم!

فاطمه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ

من سر جام نشستم..
بعدشم کی گفت فقط من اینجا فوتبال نگاه می کنم؟! همه نگاه کنید هیجانشم حس کنید ما که بخیل نیستیم...
خوبه وبلاگ پریا محل همه چی هس بحث ، پیشرفت، مشاوره، دعوا....
:دی

:دی . من از دست این خواهر تو چی کار کنم اینجا رو تبدیل به چت می کنه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد