« البته٬ یک آینده ی زیباو با عظمت به انتظار شماست ٬ به انتظار بشر است. و هر چه جهان٬ مردانی مثل تو را بیش تر داشته باشد٬ به این آینده زودتر خواهد رسید. بدون امثال تو ٬ خداوندان اصول و مبانی عالی ٬ مردان آزاده ای که با آکاهی و هوشیاری زندگی می کنند٬ بشریت معنایی ندارد و طبق نظام و قانون طبیعی باید به انتظار پایان تاریخی خود بنشیند.»

«نبوغ خیلی به جنون نزدیک است. باور کن آدمهای سالم و طبیعی ٬ مردمانی معمولی و عادی هستند. گله و رمه ای بیش نیستند. ترس از مرض عصبی ٬ فرسودگی و تحلیل قوا ٬ فقط اشخاصی را می تواند رنج بدهد که هدف زندگی آنها در حال حاظر نهفته است نه در آینده. و این ها همان گله هستند٬ مردمان عادی هستند.

هیجان ها ٬ اشتیاق ها٬ بلند پروازی ها ٬ جذبه ها ٬ تمام این خاصیت هایی که شعرا٬ پیامبران و شهیدان راه هدف های عالی را از مردم عادی ممتاز می کند٬ با زندگی حیوانی سازگاری ندارد٬ یعنی با سلامتی جسمی وفق نمی دهد. تکرار می کنم٬‌اگر میل داری سالم و طبیعی باشی جزء گله ی مردم باش.»

                                                     قسمتی از داستان راهب سیاهپوش از کتاب دشمنان

                                                                                 چخوف


از اون جایی که همیشه خدا چیزی برای غر زدن باید وجود داشته باشه! من دیگه کم کم داره حوصله ام سر می ره! این تعطیلی ها زیادی داره کش میاد!

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسر سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی

خوبی؟ آره . این تعطیلات خیلی طولانی شده. منم دوست دارم زودتر تموم بشه.

پاینده باشی

فرزاد سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام وبلاگتون خیلی پر باره و خودتون هم وبلاگ نویس
حرفه ای
اگه اجازه بدید از کمی از مطالبتون با درج مشخصات استفاده کنم
فکر کنم بیشتر جذابیت وبلاگتون به خاطر پروفایل و قسمت سرگرمی ها وعلاقه مندی ها وبلاگه که انقدر صمیمی و با صداقت نوشته شده

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد