سعادتیه که اولین روز از سال تحصیلی جدید با درس شیمی دارویی شروع شه.... اونم با چه استادی!!

نمی دونم امروز چم شده بود که تمام تلاشمو کردم که کمتریم برخوردو با بچه ها داشته باشم!...نه که دلم براشون تنگ نشده باشه...نمی دونم...واقعا نمی دونم چرا!

مثل هر دفعه تصمیم واسه اینکه دیگه ایندفعه رو درس می خوانم... جک شده دیگه این قضیه!

 

مشکل من اینه که تا چهارتا دعا می خوانم ...تا دو تا قطره اشک میریزم... تا 2 رکعت نماز می خوانم احساس می کنم که دیگه شدم بهترین بهترین بنده ات و همینجوری منو نگاه می کنی و لذت می بری!!!

ایمان دارم به اینکه کسی رو که نخواهی هدایت نمیشه و هر کسی را که بخواهی حتی در بدترین شرایط هدایتش می کنی...التماست می کنم که برای من بخواهی...

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ http://football-orange.blogfa.com

امیدوارم به تمام آرزوهات برسی.

بانو دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام عزیزم .خوبی؟ خوابتو دیدم اومدم اینجا ..موفق باشی.در ضمن دعام کن .دلم تنگ شده برات

ღ ♥ ĐĄRk PrĬŊCeSs ♥ ღ چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام.. دیشب خوب بود؟

سینا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ق.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

ایمان دارم به اینکه کسی رو که نخواهی هدایت نمیشه و هر کسی را که بخواهی حتی در بدترین شرایط هدایتش می کنی...التماست می کنم که برای من بخواهی...

این حرف قرآنی چقدر به دلم نشست... امیدوارم که لطف خدا و هدایتش شامل حال ما هم بشه.... مطمئنا کسی که می گرده پیدا میکنه...

بانو دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام ..ببخشیدا پری جان...سایه خوبی ؟ کی بر میگردی؟دلم تنگ شده برات

سلام خواهش میکنم... ببخشید وسط مکالمه تون! سایه برگشته عزیز :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد