این روزهای من پره از معجزه...! 

وقتی دارم برمیگردم خونه و از بین درختها رد میشم این فکر ،مورو رو تنم سیخ میکنه! سردم میشه و کاپشنم را محکم دور خودم میپیچم...! 

کیه که به این همه حماقت بخنده؟! حتی نای خندیدن هم ندارم...! 

ولی...معجزه است...مطمئنم که معجزه است...! 

کاش چشمامو میبستم و باز میکردم و دروغ بود...کاش همه چیز این دنیای لعنتی یه شوخی بود...کاش آدمها به همان سادگی و زیبایی تصور من بودند... 

ممنونم خدای عزیزم...حالا بیشتر از هر وقت دیگری حضورت رو میفهمم...حالا بیشتر از همیشه به تو احتیاج دارم...حالا عشقت را بی شک با هیچ چیز دیگه ای عوض نخواهم کرد! 

من همون پریای همیشگی هستم...قول میدم!

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://t-baran.persianblog.ir

هاااااا...چی فکر کردی؟که بیایم تعریف کنیم از قضایای مشابه چیزی که نوشتی که بگیم ما هم؟فکر می کنی اگه بعدش با خودت فکر کنی بازم بگی معجزه بوده؟
پس برا عمق بخشیدن و جاودانه کردن حست :
دحتر تو خل شدیییییییییییی ؟ دیونه شدی ؟ افسردگی گرفتی ؟ یه روانشناس برو
D:

دختر خوب من حسمو نوشتم...حسی که شاید فقط مربوط به همون روزه و یا حتی همون ساعت! دیگه تو که باید بدونی این وبلاگ واسه من حکم قدح دامبلدورو تو هری پاتر دارد! تمام افکارمو میریزم توش! روانشناس رو نمیدونم! خل و دیوونه و اینا هم که قبلا بودم!

بانو شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام پری جان .خوبی عزیزم .؟دلم تنگ شده بودا

سینا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

حالا عشقت را بی شک با هیچ چیز دیگه ای عوض نخواهم کرد!
آفرین رسیدی به اصل مطلب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد