امروز از همه بیشتر منتظر هدیه ی تو بودم... 

هدیه گرفتن از کسی که تمام زیر و بم تورو میدونه و دقیقا می دونه که چی آدمو بیشترخوشحال میکنه و قدرتش مطلقه...باید خیلی لذت بخش باشه... 

هر چی فکر کردم دیدم اطرافم پر از هدیه است از طرف تو... 

ولی دلم میخواست امروز مخصوص باشه... 

یه بسته که روش نوشته باشه از طرف خدا و فقط و فقط به خاطر روز تولدت!  

در اینکه به من دادیش شکی ندارم...! یه کم راهنماییم کن پیداش کنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
شرکت جاوید گشت ایرانیان دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.farsidl.com


سلام دوست عزیز وبلاگتان را مشاهده کردم ومطالب درخور توجهی داشتید.
چنانچه تمایل به تبادل لینک با سایت ما دارید به آدرس زیر مراجعه کنید و طبق راهنمایی داخل صفحه بعد از درج لینک ما در سایت لینک خود را ثبت کنید:
http://www.farsidl.com/page.php?6
(صفحه تبادل لینک)
با تشکر تیم مدیریت سیستم های آنلاین شرکت جاوید گشت ایرانیان

بانو سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام عزیزم . تولدت مبارک

سینا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

هدیه مخصوصت رو پیدا کردی؟

تولدت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد