الان...یعنی درست لحظه ای که داشتم نظر سایه و بانو و هستی و بارونو میخواندم...یوهو تمام پیوندهای عاطفی که با این آدما دارم زنده شد!  

یادم افتاد که از اون روزها بسی بزرگتر شده ایم! و شاید پیرتر...در مورد خودم حداقل پیرتر! 

نه من دیگه دختر خوشبین اون روزهام...نه سایه دختر بلندپرواز و نه بارون...! هستی رو هم که دیدم به این نتیجه رسیدم که اون هم تو این فاصله بزرگ شده و احتمالا بانو هم..! 

خیلی بده که هیچ چیز این دنیا شوخی نیست...انگار هر چه راحت تر بگیری برات سختر میگیره! 

دلم تنگ شده و داغون! دلم تنگ شده و نا امید...دلم تنگ شده و خسته ام...! 

کسی برای من خوبی رو معنی کنه..!

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر اسمونی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ http://taagaarg.blogsky.com

تا زمانی که به فردا امیدواری اقتدار از ان توست.


آنچه کرم ابریشم آن را پایان زندگی میداند


در نظر پروانه اغاز زندگی است.





سلااااااام
سلام
س
ل
ا
م
:)))))))
خوبین؟؟؟؟
وبلاگ زیبایی داشتین.
خیلی:))
موفق و پاینده باشین.
یا حق.
خدا نگهدار.

منصوره پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

منصوره پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

حالم خوبه!!!!!اینکه تو کامنت قبلی چیزی ننوشتم منظورم اینه که خوبی مثل یه مکعب مثل توپ نیس که لمسش کنی بگیری دستت یا مثه سیب گازش بزنی.خوبی تویی که اگه بخوای حتی میتونی تو یه صفحه ی خالی تو عدم پیداش کنی.اصلن تا بدی نباشه که خوبی معنی نداره!اونوقته که اگه بخوای ببینیش حتی می تونی لمسشم کنی گازش بزنی و از طعمش لذت ببری:-)

هستی جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام
چقدر زود بزرگ شدیم!
کاش بچه می موندیم ....

هستی جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

من و بانو این هفته میریم امام زاده
هر کی میاد بسم الله...

پریا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

خوش به حالتون که امتحان ندارین!

سینا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

شاید باید خودت معناش کنی

بانو سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

چقدر همه چی تلخ شده.....

سحـــر چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.raniin.persianblog.ir

خوبی خانومی؟؟؟
مگه تو این دنیا خوبیم هست؟؟ :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد