سه-چهار ساعت بیشتر به تحویل سال نو...به آمدن بهار...به سال ۸۹ نمونده! 

اومدم تا ثبت کنم...شکر و سپاس و خضوعمو به درگاهت...به خاطر هر چه اتفاق بد که ازم دور کردی...به خاطر هر چه اتفاق خوب که برایم افتاد...به خاطر نشون دادن راهت تو لحظه های تاریکی...به خاطر بودنت در لحظه های نا امیدی...به خاطر درسهایی که دادی...به خاطر قشنگترین لحظه هایی که با تو داشتم...به خاطر بخشندگیت در مقابل کوچیکی و بی صبریم...به خاطر مهربونیات در مقابل بی حوصلگیم...به خاطر گذشتت در مقابل حرفها و رفتارهام... 

می دونم...که خیلی بیشتر از لیاقتم دادی...که خیلی بیشتر از ظرفیتم بخشیدی... 

خدای من... 

باز هم ببخش و بگذر که چیزی غیر از این از تو انتظار نمی رود... 

خدایا...به این لحظه های قشنگ...به تمام بنده های خوبت...به تمام پیامبرانت...به همه صفاتت..به بزرگیت و مهربونیت و بخشنده بودنت قسمت میدم که سال ۸۹ رو یکی از بهترین سالهایی که تا حالا زندگی کردم قرار بده... 

خدایا لحظه ای منو به حال خودم نگذار... 

خدایا بهترینها را برای من و خونوادم بخواه... 

خدایا کسی رو در این لحظه ها ناامید برنگردان... 

عیدتون مبارک و اگه اینو قبل از سال تحویل دیدین دعا یادتون نره...

نظرات 5 + ارسال نظر
من تنها شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

کلا من تو این وبلاگایی که اسم آرزو توشه دلم یه جوری غیژی ویژی میشه.
سال نو رو پیش پیش خدمتون تبریک عرض میکنم و امیدوارم که خدا تو این سال بهترین ها رو براتون بخواد.

عباس شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ب.ظ http://mokh.blogsky.com

خدایا به ما توان شاد زیستن عطا فرما.
آمین
سال نو مبارک

pariya یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.friendp.blogfa.com

salam webeton alie khoshhal misham be manam sari bezanin mer30

سینا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام
عید شما هم مبارک
بعد از تحویل سال دیدیم ولی فکر نمی کنم برای دعا کردن هیچ وقت دیر باشه...
برات سالی سرشار از ایمان و عشق و شکرگذاری و سلامتی و خوشبختی آرزومندم.

پریا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام اسم من هم پریاست از وبلاگتون خیلی خوشم اومد
می خواستم به یکی از دوستام بگید که من خیلی دوسش دارم ولی اون اینو نمیدونه اسمش یاسره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد