این روزا حس بدی دارم از اومدن به دانشگاه! 

وقتی یه عالمه آدمی رو میبینم که نه اسمشونو میدونم و نه ورودیشون...! 

 و وقتی این چهره های غریبه به من نگاه میکنن فکر میکنم تو دلشون میپرسن پس کی از این دانشگاه میری؟! کی فارغ التحصیل میشی؟!!! یعنی همون سوالهایی که من تو دلم از ورودی های بالاتر میپرسیدم!

بدتر از اون احساس غریبه بودن با آدمهاییه که پنج سال مدام با هم بودیم و سر یه کلاس نشستیم و تمام این مدت حتی برای یه سلام ساده صد بار استخاره کردیم و هزار بار فال گرفتیم!!! 


 

این دفعه برخلاف دفعه های قبل که مامان شدیدا با از این شاخه به اون شاخه پریدن های من مخالفت میکنهّ نه تنها برای نقاشی رفتن چیزی نگفت که دنبال کار رو هم گرفت! بسی خوشحالم از این قضیه چون شاید اگه دست خودم بود  بالاخره یه جوری خودمو برای نرفتن راضی میکردم!


 

دیشب بعد از یه مدت گریه کردن و غر زدن و هذیون گفتن! فال گرفتم و حافظ بهم گفت که روزهای خوب بدون غم خواهد آمد! و من باور کردم!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
من دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://kharnevesht.blogsky.com

به منم همش داره همینو میگه ولی هنوز وقتش نرسیده که ببینم میشه بهش اعتماد کرد یا نه!

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://acme.blogsky.com

آدما همه یه چیزو می خوان اما با لفظ و رنگ های مختلف
و اون هم خوشبختی در حد کمال یک انسانه
اومدی رد پا بزار

منصوره دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

رسید مژده که ایام غم نخواهدماند
چنان نماند وچنین نیز نخواهد ماند...
چیییییییییییی میگیییییییییییییییی؟تو؟نقاشی؟
بعد یه سوال؟وقت از کجا میاری؟
داشتی به منم قرض بده!!!!!!!!

کوفت! یعنی چی (تو؟! نقاشی؟)!!! اونم با ۲ تا علامت سوال؟! استعداد دارم در حد بز!
برای نقاشی وقت پیدا میکنم! شده به زور! شده با کش دادن روزا....تغییر ساعتها...دست کاری تو گردش خورشید!

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

من هم امروز وقتی وارد دانشگاه شدم و یاد این افتادم که این بارای آخریه که واسه کلاس اومدن وارد دانشگاه می شم از جلوی سلف رد می شم و به نهار ظهر فکر می کنم دلم گرفت حالا هر چقدر هم که تو این ۵ سال واسه این کلاس رفتنا غر زده باشم و کلاس دو در کرده باشم!

زهرا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

تو قبلی یادم رفت اسممو بنویسم
راستی منصوره راست می گه شما وقت دارییییییییییییییی؟؟؟؟؟ خوش به حالت حتما داری دیگه ما که بخیل نیستیم

مراجعه کن به پاسخ به منصوره! :)

سینا سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

شاخه به شاخه پریدن هم عالمی داره.

آره...خل ها مخصوصا تو این عالم زیاد میچرخن!

دنیای مجازی چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

سال نو مبارک :)

در آخرین روز فروردین! عید شما هم مبارک!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد