پیدا کردن حسی خوب...از بودن در حلقه ای و انجام کاری کوچیک به عنوان عضوی از اون...شب های قشنگ و آروم بیمارستان...بیخوابی های ناخوداگاه شبانه...خوابیدن همزمان با بیداری بقیه...لذت از این همه آبی اتاق بعد از بلند شدن...ولع بلعیدن لحظه هایی که احتمال اجابت دعا بیشتره...جنگ نابرابر با تمام افکار مزخرف فلج کننده...هجوم گاه به گاه امید و نامیدی...دلسوزی برای آدمهایی که بلد نیستن زندگی کردن رو...ریزش ناگهانی هر چه ساختم از بعضی آدمها...حس معلق بودن...دلتنگی برای دیدن تمام کسانی که روزی دیدمشون...فهمیدن ارزش ناب تمام ثانیه ها...انتظار...صبر...کم دونستن...غبطه... 

این بود توضیح من


 

مدتهاس که میخوام آدرس وبلاگ توکا نیستانی رو براتون بذارم...خودم که زیاد دوست دارم نوشته هاشو...

نظرات 9 + ارسال نظر
حیران شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://dr-heiran.blogfa.com

قشنگ بود.حس خوبی بود.

میثم یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ق.ظ

تا وسطش فهمیدم! تا ولع بلعیدن!
عالیه وقتی بلند میشی و می بینی روز تموم شده و تو هستی و یه شب دیگه!
شبها شهر یه جور دیگس! امشب یه مرض داشتم که خودکشی کرده بود و گلوکاگون گیر نمی اورد و من هم نداشتم که کمکش کنم و....

زهرا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ

بعد از حدود ۱۰ روز دوری از اینترنت و وبلاگ بالاخره نتونستم جلوی خودمو بگیرم و وسط کاراموزی اومدم یه سر زدم. روحم از فقدان نت داشت فلج می شد . . .
خوشحالم از اینکه از شیفت های شبت راضی هستی. تو سمبل سازگاری با شرایطی!!

خودم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

یه امروزو که به جای من رفته بودی حداقل مثل خانوما رفتار میکردی! وسط کاراموزی اینترنت از کجا آوردی؟!
به قول منصوره برعکس قیافه ات نبودت بدجوری حس میشه!...جات خالی بود تو این مدت...خوش گذشت؟!

زهرا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

اااا
جای خالی شما ها هم حس می شد
جای تو یکی که خیلی خالی بود. فکر کنم اگر بودی خیلی خوشت میومد

Sayeh چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

wow ein toee? kolan avaz shodi engar, ye jori ke fekr mikonam man ein adamo aslan nemishnakhtam..
kheli vaghte einja nayomade bodam.

beharhal moraghebe khodet bash hamishe

خودم پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

wow to khodeti?! che ajab az invara!
man ke kolan kheili khodam nemifahmam taghiratamo...
vali be nazaram az akharin bari ke hamo didim tafavote faheshi nakardam!!

you too. khosh bashio shado khoshbakht...har ja hasti

Sayeh پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

مسخره می کنی دیگه ما رو آره D: ؟
تو که دیگه منو می شناسی هر وقت کارم گیر میکنه میام اطراف می چرخم . 8-}

خودم جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

من غلط بکنم مسخره کنم شما رو! تو عزیز دلمی...
نبینم کارت گیر باشه دوست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد