عجیب نیست که از وقتی شروع کردم به وبلاگ نویسی٬ فقط دوبار تولدمو ثبت کردم اینجا...عجیب نیست چون هیچ وقت ...حداقل تا الان! باور نداشتم که روز تولد روز خاصیه...! 

آره...از این حرفای شعاری که تولد میتونه هر روز باشه...هر لحظه...هر ساعتی که تو تصمیم گرفتی درست زندگی کنی... 

اما حالا با دیدن جای خالی پست مخصوص این روز دلم میگیره...!  

امشب...شب خاصی نیس احتمالا...ماه و ستاره ها سرجاشونن...هوا تاریکه...و هر کس الان مشغول کاریه...یه شب کاملا معمولی... 

ولی برای من درست ۲۳ سال از اولین گریه...از اولین نفس...از اولین لحظه های داشتن حیات میگذره... 

سعی میکنم تمام مراحلی که تو این مدت گذروندمو مرور کنم...خاطره هامو زنده کنم و به خاطر همشون شکرگذاری کنم...  

 این لحظه ها بهترین وقت برای گرفتن تصمیم جدید و بستن عهد است! 


 بارون امشب خیـــــــــــــــــــــــــلی چسبید... 

نمی دونین چه لذتی داره روزت با چهار مضراب شروع شه...شور و زابلی...

نظرات 10 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ http://hashshash.blogspot.com

تولدت مبارک. البوم رندان مست شجریان رو شنیدی/ اگه بشنوی اساسی سر کیف میای. هر ترک رو سه چهار بار گوش دادم. عالیه

امین سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://hashshash.blogspot.com

بارون در کنار شیفت هم می چسبه. الان سرمو از ژنجره داروخونه کرده بودم بیرون از بوی بارون مست شدم.

میثم سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

مگه میشه ادم تولدش براش مهم نباشه!
من همیشه یکی از پر انرژی ترین روزای عمرم روز تولدمه!!!

خودم سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

مرسی امین واسه تبریک...
نه نشنیدم...راستش میخاستم بخرم ولی پول نداشتم دیگه چون قبلش ده تومن واسه سی دی فرامرز پایور داده بودم..!

sayeh سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

tavalodet mobarac.. khob kari kardi emroz ro sabt kardi ..

مرسی عزیز دلم

شهره سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

به به تولد مبارک. خانوم دکتر شدی و پیر... خیلی خوشحالم می بینم هنوز تو این سن و سال بازم وبلاگ می نویسی...D:
حالا از شوخی گذشته تولدت مبارک. خیلی آدم با حالی هستی و حتما خوشحالی که همچین دوست گلی داری.D: عاشقتم. کاش بازم یه فرصتی پیش بیاد تو بزنی و من بخونم ولی فکر کنم این دفعه دیگه از اون جا بندازنتون بیرون...

مرررررسیییییییییییی...
به خاطر سنتور من نه ولی واسه صدای تو احتمالا!!

پریا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://12azar.blogfa.com

سلام پریاجونی..
تبلدت مبارک :)

مرسی

فاطمه چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام عزیزم تولدت مبارک
خدارو شکر من بعد از یک ماه دقیقآ همین امروز اینترنتم درست شد...
ایشالا که واسه ۲۳ سالگیت یه تصمیم و عهد خوبی گرفته باشی...
موفق باشی خانوم دکتر

عاشقتم دختر....! ممنون....

رضا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.5130.blogfa.com

سلام پریا خانوم تولدتون مبارک انشاا... تا سال های آینده. می خواستم یه چیزی را با شما در میان بگذارم . من عاشق دختر دایی خود پریا شده ام و اونا به اندازه دنیا دوسش دارم ولی من نمی تونم دلشو بدست بیارم اگر می تونی یه کمکی به من بکن.
تشکر رضا رحمانی

سلام.ممنون...
منم میخواستم یه چیزی رو با شما در میان بگذارم! من که کارشناس امور عشق و عاشقی نیستم آخه!!! به نظر من شما یه لطفی کن بیخیالش شو....بزار زندگیشو بکنه!

a30 پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
20 مهر هم برای من یه روز مثل بقیه روزای خدا بود. اینم بگم خیلی مهر رو دوست نداشتم بخاطر مدرسه و کلاس و مشق و ....
ولی نمیدونم که چی شده یدفه نظرم کاملا برگشت .الان دوستش دارم ،اونم نه یزره دوزره خیییییییییییییییییییلی...
شرمنده با یه چند ماهی تاخیر، . تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد