تمام میشود روزی همه چیز...! 

واسه همین چه اهمیتی داره که اون مرد قبل از بیرون رفتن ده بار بگه همتون خرین...بی شعورین...و من نگاهش کنم بدون کمترین انگیزه ای برای جواب دادن...که اگه شقایق نمی گفت درست صحبت کنین لطفا...من حتی حوصله ی گفتن این جمله رو هم نداشتم...و نمی دونم چرا دوست دارم حق بدم بهش!... 

چرا گاهی بدبختیها انقدر یقه ی یکی رو میچسبه؟! خانوم دکتر شیف صبح چی کار کرده که مستحق همه ی این دردهاست..امروز گریه کرده بود که دعا کنین برام...خودم که هر چی خدا رو صدا میزنم گوش نمیده انگار...! 

احساس میکنم که همه موساییم و خدا خضر!...خدا کسی رو میبره...خدا مشکلی رو به کسی میده...خدا سکوت میکنه در برابر ظلم...و در مقابل چراهای بیشمار ما میگه: گفتم که { لن تستتیع معی صبرا}! 

اصلا به جهنم که کسی رو ناراحت کنیم...کسی رو برنجونیم! نمیشه که درست بشه همه چیز! میشه؟! 

خوب که دقت کنی..خوشی و خوشبختی هیچ جای این دنیای بیرون از ما وجود نداره...خوشی اون چیزیه که تو قلبمونه...مثل اینکه: خدای هر کس قد ایمان اوست...!

نظرات 7 + ارسال نظر
میثم یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

از این متنت فقط این جمله رو فهمیدم که خوشی اون چیزی که تو قلبه ادمه! واقعا همین طوره نه به درامده نه به احترامه نه ... فقط تو قلبه آدمه با تک تک سلول هام حسش کردم!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

دمی با غم به سر بردن جهان یکسر نمی ارزد
به می بفروش دلق ما کزین بهتر نمی ارزد
حافظ
گر یک نفست ز زندگانی گذرد
مگذار که جز به شادمانی گذرد
هشدار که سرمایه سودای جهان
عمر استچنان کش گذرانی گذرد
خیام

دکتر حیران سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://dr-heiran.blogfa.com

واقعا آدم تو شرایط یکسان میتونه هم احساس خوشبختی کنه هم بد بختی.لما این همیشه به خودمون برنمیگرده.گاهی به اطرافیانمون هم مرتبطه.البته باید سعی کنیم که نگاهمون به زندگی رو نذاریم دیگران تحت تاثیر قرار بدن!

منصوره چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

دستت درد نکنه!از اون چیزایی نوشتی که منم تو دلم بود.وقتی یکی مینویسه دیگه زحمت قلم دست گرفتن نداری...

زهرا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

یه ذره ارتباط بین جمله ها روت درک نکردم. یعنی حس آدمی که اول این پست رو نوشته با حس آدمی که جمله آخر رو نوشته نمی تونه یکی باشه. . . وقتی خوشی و خوشبختی واقعی تو دنیای بیرون وجود خارجی نداره دیگه دلو به چی می شه خوش کرد؟!!!

کلا درکت پایینه عزیزم! :)) یعنی خوشبختی تو بیرون از تو وجود نداره...دنبالشم نگرد...خوشبختی رو باید از خودت شروع کنی...

زهرا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

آخه نمی شه که!!
احوالات درونی کاملا وابسته به بیرون و اتفاقات بیرونیه!! وقتی هر چیزی که بیرون هست اعصابتو خرد می کنه و میره رو نروت چه مدلی می شه درونت احساس خوشبختی کنه!!!
من نمی تونم:(

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

اون جمله آخریه رو یه جای دیگه هم شنیده بودم
حالا کجا و کی، تو فکر کن که نمی دونم
ولی اون چیزی که مسلمه این ه که خیلی از اون خوشم میاد...

یه فیلسوفی میگفت: خدا کنه که خدا فقط حس خوشبختی و به آدم بده نه خودشو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد