این هم پست تولد...! 

دیشب وقتی تو اون ترافیک ناجور ،داشتم از روی پل به خیل عظیم! ماشینای زیر پل نگاه میکردم ، با خودم فکر میکردم که تو این همه آدم...چه اهمیتی داره که یکیشون چه روزی ...یا تو چه شرایطی...یا کجا.. به دنیا اومده... بعد به خودم گفتم که احتمالا هر کسی و حتی هر ذره ای که به وجود اومده...قراره تاثیر خودشو تو هستی بذاره...حالا بزرگ یا کوچیک بودن این تاثیر برای آدما دست خودشونه و برای بقیه موجودات شاید نه! 

دیشب از بهترین شبای عمرم بود...از اون شبهایی که کش میاد تو زندگی آدم...که تاثیرش پخش میشه تو روح و جون آدم...دیروز هم روز خوبی بود زیاااااد...  

شکر خدا رو برای فرصت یک ساله ی دیگه ای که داده بود...که اگه آدم نبودم به خودم ربط داشت...تو شرایطش رو برام فراهم کرده بودی... 

گاهی زبون بند میاد...همه کلمه های مربوط به تشکر رو تو ذهنت میاری و باز ارضات نمیکنه...خیلی کمه...خیلی... 

این که کسی یادش باشه تولدم رو و تبریک بگه...بی نهایت برام ارزشمنده... 

حالا مامان اینا ( هر دو مامان اینا!) و مخصوصا دوست بی اندازه عزیزم که دیشب سنگ تموم گذاشتن.... 

امیدوارم ارزش این همه خوبی رو داشته باشم...

نظرات 4 + ارسال نظر
منصوره پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

حتما ارزششو داشتی که خدا بودنشونو بهت هدیه داده :)
هر وقت میام نت صفحه وبت رو باز می کنم بقیه کارامو انجام میدم! آرومم می کنه این آهنگ!

بانو پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییییی تولدت مبارک عزیزم.....ایشالله هزار سال عمر کنی و سالم و سر حال باشین کنار هم.

احسان جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

احسان

به به، چه پست باحالی خاتون.
میدونی چیه، بعضی وقتا فرصت زندگی آدما علاوه بر اینکه فرصتی برای خود اوناست، در عین حال ، فرصتی برای سایر افراد دور و بر شون هم هست. خدای بزرگ لیاقت بده به همه که قدر هم و عاشق هم بودن و با هم بودن رو بدونن و توانایی برای دونستن قدر نعمت هات داشته باشن.

دیگه از امسال به بعد 20 مهر فقط 20 مهر برام نیست.
از امسال 20 مهر بعنوان بهترین روز تولد بهترین دوستم در حافظه من جاوید و باقی خواهد بود.

خدایا شکر ت ،بخاطر همه چیزای خوبی که به من ارزونی داشته ای.

خودم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

مرسییییی بانو جونم :-) :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد