خدا نعمتو تموم کرده برای باغبون بیمارستان... 

مردی که آروم و بی دغدغه با گل و درخت های باغچه ها حال میکنه و چی بشه تا سرشو بلند کنه و یه نگاه به آدما بندازه... 

کر و لال هم هست و این همه آرامش سبز رنگ جمع شده تو دنیای بی ریای این باغبون... 

قبلنا با من خیلی خوب بود...با اشاره حرف میزد و تمام تلاششو برای فهموندن حرفاش به من خنگ میکرد...یه بار به پیام تبریک حاجی شدن یکی از خانوم دکترا اشاره کردو گفت تو رفتی؟! 

خندیدم و گفتم نه...با همون اندک زبون اشاره که بلد بودم...اما به خاطر ضعف شدید در این مورد سعی کردم دیگه نگاهش نکنم...از کنارش رد نشم و....

دیگه کاری به کارم نداره...ولی هر بار که میبینم یه جای باغچه رو بیل میزنه کلی غبطه می خورم بهش...

نظرات 4 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

Salam,
ba mobilam be net vasl shodam,farsi nadare.
;-)
ba gol o derakht saro kale zadan, kooooli be adam aramesh mide.(tajrobasho daram AHESSABI).
in bande khoda,aramesh dar aramesho tajrobe mikone.(tajrobasho nadaram,va Nemidoonam ke aya jor@ e tajrobe kardanesho daram,ya...)
:-)

منصوره دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

آرامش سبز رنگ...تعبیر خوبیه!

فائزه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

خدا نعمتو تموم کرده برای باغبون بیمارستان...
نمیتونم اینجوری نگاه کنم :-(

ehsan دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ

pas poste jadid vase sale no chi shod?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد