باید شب باشه...باید آسمون جای خالی نداشته باشه از ستاره! ...باید یه سکوت دلپذیری باشه...باید وسط دریاچه نمک...تو دل کویر دراز کشیده باشی و آسمونو تماشا کنی تا بفهمی که من چه حالی داشتم اون موقع!  

باید تو کویر راه بری و همش خاک ببینی و شن و...بعد یوهو برسی به یه برکه با آب آبی خوشرنگ و بعد از فرط هیجان قلبت شروع کنه به تند زدن تابفهمی حس من تو اون لحظه چی بوده... 

باید دم غروب باشه و نشسته باشی روی تپه های ماسه بادی و پاتو کرده باشی لا به لای شن های گرم و خورشید قرمز رنگ و نگاه کنی و یه کویر به ظاهر بی انتها رو٬ تا بفهمی که لذت دنیا خلاصه شده تو همین...! 

باید شب باشه و تاریکی و سکوت و پسری که چنان با عشق از ستاره ها و اسطوره هاشون میگه که انگار همه ی این ستاره ها مال اونن و تو رو هم متقاعد میکنه به راست بودن و درستی این افسانه ها و اون ملکه رو تو آسمون میبینی که به خاطر جنگ با خدایان محکوم شده به نشستن بر روی صندلی...! 

دلم برای ثانیه به ثانیه این سفر تنگ میشه و هر بار یادآوری اون چنان انرژی به من میده که عمری ما را بس است...جاتون خالی... 

این سفر هدیه سفر به ۲۶ سالگی بود...هدیه اصلی از طرف خدا کسیه که این سفر رو که بهترین چیزی بود که تصورش رو هم نمیکردم٬ به من هدیه کرد... 

عاشقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشم :)

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ

بازم سلام عزیزم


خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که خوشحال شدی...
خوشحالی تو خوشحالیه منه...
خوشحال باشی تمام عمر....
قابلی نداشت عزیز عزیز تر از جانم، برگ سبزی بود تحفه درویش....

تولد تولد تولدت مبارک، مبارک مبارک تولدت مبارک....

بهم خیلی خوش گذشت بخاطر وجود دوستی که فقط بودنش در کنار من،تجربه کردن بهترین لذتهای دنیاست....


بسیار دوستت دارم....

یا حق

زهرا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

الهی بیمری :(((((
نمی گی اینارو تعریف می کنی بچه دق می کنه از هوس کویر نوردی و آسمون پرستاره:(((((((

خودم چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

اگه جای تو بودم دقیقا همین کامنتو میذاشتم! خودمم به اون روزام حسودیم میشه

شهره چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

دوست دارم همیشه همین جوری عاشق هم باشین و زندگیتون خیلی شیرین باشه.
داشتم فکر می کردم که تو باعث شدی من وبلاگ بزنم. مرسی دوست گلم.
و خواستم از منصوره و زهرا هم تشکر کنم که همیشه به من سر می زنن.

دلم برات تنگ شده دختر... جواب اس ام اس ندی خدای ناکرده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد