بعضی وقت ها....وقتی تو موقعیتی قرار میگیری که حرف زدنت رو تحریک میکنه...وقتی با آدم هایی هم صحبت میشی که پتانسیل شنونده بودنشون زیاده...وقتی اون لحظه حس و حال حرف زدن داره...اون وقت خیلی چیزهایی میگی که در شرایط عادی و درگیری های روزمره پس ذهنت نگه داشتی و خودت رو توجیه کردی برای نگفتنشون... 

اونوقت هاس که عجیب پشیمون میشی و به نظرت سکوت بهترین اتفاق این دنیا میاد... 

شاید مسخره باشه...ولی خیلی وقتها که با دلیل و به نظر خودم خیلی منطقی برای یک گوش خوب! دارم سخنرانی میکنم و حتی چهره طرف هم به نظر راضی میاد خودم بعدش پشیمون میشم از گفتن حرفهام و لجم از خودم در میاد که نتونستم جلو گفتنشون رو بگیرم...


 

از منفعل بودن در مقابل شرایط زندگی بیزارم...شاید واسه همینه که با بهاره حس بهتری دارم تا با زهره...چون بهاره هم سرکشی های مخصوص به خودش داره و همه چیز رو راحت نمی پذیره...امروز داشتم میگفتم طرح من تا آخرش اینجوری نمی مونه و زهره گفت که فقط شعار میدم...! گفتم خواهی دید....

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ق.ظ

سلام
تقریبا از اولین چیزی که نوشته بودی چیزی متوجه نشدم!!!!
شرمنده.
راجع به پست دومت هم باید بگم آدما متفاوتن و این تفاوت که باعث میشه آدم ارزش سایرین رو متوجه بشه.
مسافرت خوش بگذره.
:-)

حتما من نوع گفتن مسئله ام خوب نبوده...برات که مثال زدم... ;)
خوش گذششششششششت....:*

فائزه دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ

مطمئنی کسی که براش سخنرانی کردی بد نگات نکرده؟:-)
واقعا اگر میبینی اونجا بودن سودی از لحاظ علمی و اقتصادی برات نداره حتی میتونی برای جابجایی تلاش کنی.

نه... میدونی منظورم کس خاص و موقعیت خاصی نبود...بارها پیش اومده با آدمهای مختلف...منظورم اینه که زیاد حرف زدن اصولا چیز خوبی نیست :D
کلا بیخیال همه سودهاش در جا شدم ...! دارم تلاش میکنم :)

mehraban چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام. حال شما خوبه؟ من از نوشته هاتون متوجه شدم شما داروسازی می خونین. راستش من آبان ماه امسال کنکور دکتری دارم و جز رفرنسام قسمت نوروفارماکوی کاتزونگ هم هست. خیلی سخته نمی دونم چی کار کنم؟ روش خوندنش چجوری؟ هیچ سی دی آموزشی واسش هس؟ مثلا اموزش الکترونیک. چجور باید بخونم؟ خیلی ممنون می شم کمکم کنید.

سلام و شرمنده بابت تاخیر در جواب...فکر کنم فائزه بیشتر بتونه کمکت کنه ;)

فائزه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

به مهربان:
امتحانتون چه تاریخیه؟نمونه سوال دارید؟
اگه مشکلتون درک مطلبه من حاضرم کلاس خصوصی بذارم.
ببخشید فاطمه جان که جای شما جواب دادم.:-)

نه عزیزم این چه حرفیه...

مهربان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

فایزه جان آبان ماهه. ایمیلتو می تونم داشته باشم؟

faeze سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

febrahimi84@yahoo.com

زهرا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

منم تقریبا هفته ای یک بار میگم من توقف طرح می گیرم!!!
ولی خب شرایطم به بغرنجی تو نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد