هواتو کردم... 

من حیرون تو این روزا هواتو کردم... 

دلم میخوادت... 

میخوام بیام تو آسمون... دورت بگردم... 

هوایی میشم.. همون روزا که میبینم.. 

هوامو داری... 

میخوام بدونم... 

تا کی می خوای ببینی و ..... به روم نیاری... 

دلمو دست تو دادم...من دلتنگ احساسی 

نمیزاری که تنها شم....تو رو من خیلی حساسی... 

دلمو دست تو دادم...دلمو آسمونی کن 

همیشه مهربون بودی... 

دوباره مهربونی کن... 

چه روزا حالمو دیدی... 

چه شبایی که رسیدی... 

تو صدای دل تنهای منو شنیدی... 

تو که دردامو میدونی.. 

تو که چشمامو میخونی... 

بده باز هم به دل من..یه نشونی...  

 

 

به تمام لحظه هایی که ازت خواستم و دریغ نکرده ای...به روزهایی که خواندمت و جواب داده ای...قسمت میدم یا صاحب الزمان...که دوباره بگیر دستمو...که نگاهم کن...حتی اگر هیچ دلیل منطقی و یا غیر منطقی برای این کار نداشته باشی...

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
فقط همین
الهم عجل لولیک الفرج...

التماس دعا

منصوره یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

خیلی این آهنگ علیزده خوبه :)

http://p13koko.blogfa.com پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ http://p13koko.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
لینک شدید لینکمان کنید

is secret جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ق.ظ http://help-me93.blogfa.com

سلام خوبین؟

وبتون خیلی قشنگه

ب منم سربزنید

ب کمکتون احتیاج دارم

ممنونم

منصوره شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ

تعطیل کردی وبلاگتو؟؟
هیچ وقت نوشتنو کنار نذار! حالا نمی گم اینجا بنویس حتما!! اما روزانه یه جایی رو داشته باش که بنویسی، حتی اگه شده تو ورق پاره...
البته اینجا بنویسی خب ما بیشتر دوست داریم :)
نذار زندگی و مشغله های جدیدش تو رو از خودت بگیره...
نوشتن رو من به اونایی که هیچ وقت نمی نویسن توصیه می کنم اونوقت مگه می شه یکی که این همه وقت نوشته یهو دیگه ننویسه؟! :| بنویسسسسس لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد