به هوای سی و سه سالگی ات

خوشحالم و خدا رو شکر میکنم...که با هم تجربه کردیم بزرگ شدن رو...که با هم جشن گرفتیم  و خندیدیم و گریه کردیم و خوشحال شدیم و ناراحت شدیم و بحث کردیم و قانع شدیم و قانع کردیم... که خدا میدونه اون عددهای شمعی روی کیک ، هیچ اهمیتی نداره ... برات آرزوی عمری دراز دارم...عمری دراز که کمیت و کیفیتش در ذهن نگنجد... که هر لحظه اش برات ارمغان شادی و سلامتی بیاره...آرزو میکنم که برسی به جایی که دوست داری و لیاقتش رو داری... میدونم و میدونی که لیاقتت خیلی بیشتر از اینهاس... من به تو هدیه میدم کنارت موندن رو و کنارت جنگیدن رو و کنارت لذت بردن رو...امیدوارم هدیه خوبی باشه برای روز تولدت... 

مثل همیشه میسپارمت به خدا که بهتر از اون نگهدارنده ای نمی شناسم...

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ب.ظ

عزیز دلم
سلام

به نظرم بهترین هدیه ها لزوماً نباید روز تولد آدم بدستش برسه. این موضوع واقعا در مورد من صدق میکنه.
از طرفی هم ارزش کادو ها به میزان عشق و علاقه خرج شده براشونه.

بهترین هدیه ای که تو زندگیم گرفتم،
عزیزی ه که با هیچ زبان وبیانی نمیتونم احساس در کنارش بودن رو توصیف کنم .
خداجون ممنونم از این هدیه ارزشمندت.
الهی که بتونم قدردان باشم.
برای من بی اندازس لذت داشتن اینچنین دوست و همراهی.



یا علی
شاد و سرحال و خوشحال دیدنت آرزوی هر لحظه منه

فائزه سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:43 ب.ظ

آخی:) چه رمانتیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد